Spheres
Spheres
Spheres
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spheres

Spiritueel- en Paranormaal Forum
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
*** Spheres forum zit op een ander plekje vanaf nu: spiritueel en paranormaal forum Spiritueel Wakker: http://spiritueelwakker.actieforum.com/.....hoop je daar te mogen verwelkomen.....groetjes Maíre ***
*** Al online maar nog in opbouw: website - Spheres Trancemediumship: http://www.spheres-trancemediumship.nl/ ***

 

 De Aarde op weg naar de 5e dimensie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
romeo
Co Admin



Registratiedatum : 09-01-12
Aantal berichten : 10

De Aarde op weg naar  de 5e dimensie Empty
BerichtOnderwerp: De Aarde op weg naar de 5e dimensie   De Aarde op weg naar  de 5e dimensie Emptydi jan 10, 2012 5:19 am


Ik heb in de afgelopen periode heel veel boeken en sites bezocht over mogelijke dreigingen in 2012
Ook sites met voors en tegens over de voorspellingen van zieners als Nostradamus en de openbaringen in
de bijbel.
Ik ben er voor mezelf uit.

Ook in de jaren na 2000 heeft nog heel lang het voorspelde einde van het leven op aarde gedreigd.
Dit is door zieners voorspeld en ook de Hopi's en de Maya's wisten dit.
Statistisch gezien was het ook weer tijd voor verhoogde actitviteiten van de zon en zelfs een poolwisseling v
an de zonnepolen.
Ook dit allemaal kon tot het einde van het leven op aarde leiden.
Buitenaardsen waren met hun ruimeschepen al lange tijd paraat om mensen te redden als het natuurgeweld
los zou barsten.

Echter in de afgelopen jaren is het aantal lichtwerkers enorm toegenomen. Dit komt door onze groei naar de 5de dimensie.
Met hun gezamelijke positieve energie zijn zij (wij ) in staat geweest om de toekomstrichting van de aarde te wijzigen.
Door alle positieve energie zijn plannen veranderd, bijgesteld.
We gaan naar een verlichting in plaats van naar een verdichting en de aarde mag aan het einde van zijn cirkel in 2012 doorgroeien.
In plaats van een einde van de cirkel en een nieuw begin zoals voorspeld maken we beweging omhoog.
We maken geen cirkel meer maar een spiraal en zo groeien we langzaam naar de 5e dimensie.

Dat wil voor mij niet zeggen dat ik de dreigingen niet meer volg maar als er doemberichten komen probeer ik ze steeds op mijn waarheid te filteren.
Als dat voor mij betekent maatregelen nemen dan doe ik dat.

Ik weet dat anderen het niet met mij eens zijn en dat is prima, zo kijk ik er tegenaan.

Voor mij is het in ieder geval een hele mooie belofte voor 2012 en het spoort mij als lichtwerker aan om met nog meer enthousiasme aan het werk te gaan.



Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Aarde op weg naar de 5e dimensie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is de Aarde hol.....?
» Holle Aarde theorie....en wéér die "Illuminati..!!
» Het Oude Egypte: Vortex naar hogere dimensie's
» Bewustzijn: 2012 – Wat bedoel je de 3de dimensie verdwijnt? Deel 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spheres :: Spiritueel :: Lichtwerkers-
Ga naar: