Spheres
Spheres
Spheres
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spheres

Spiritueel- en Paranormaal Forum
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
*** Spheres forum zit op een ander plekje vanaf nu: spiritueel en paranormaal forum Spiritueel Wakker: http://spiritueelwakker.actieforum.com/.....hoop je daar te mogen verwelkomen.....groetjes Maíre ***
*** Al online maar nog in opbouw: website - Spheres Trancemediumship: http://www.spheres-trancemediumship.nl/ ***

 

 Nibiru verborgen door Chemtrails?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Maire
Admin
Maire


Registratiedatum : 07-01-12
Woonplaats : Houten
Leeftijd : 66
Aantal berichten : 336

Nibiru verborgen door Chemtrails? Empty
BerichtOnderwerp: Nibiru verborgen door Chemtrails?   Nibiru verborgen door Chemtrails? Emptyza jul 28, 2012 8:52 pm


Nibiru verborgen door Chemtrails? Nib

In 1983 wordt bekendgemaakt dat de IRAS telescoop van NASA een vreemde, mysterieuze en onbekende planeet heeft ontdekt.
Daarna wordt het verdacht stil en ongeveer zeven jaar later verschijnen de eerste chemtrails in de lucht.

Zoals wij al eerder berichtten begint er op 17 augustus aanstaande een grote driedaagse conferentie in Amerika, waar interessante dingen onder de aandacht zullen worden gebracht zoals geo-engineering; de controle en manipulatie van het weer.

Tijdens deze conferentie zal Alfred Lambremont Webre, als faculteitslid verbonden aan de ExoUniversity, een presentatie geven, waarbij hij naar eigen zeggen zal bewijzen dat chemtrails voornamelijk bedoeld zijn om de nadering van de planeet Nibiru te maskeren.

Webre heeft als argument dat het primaire doel van de chemtrails altijd geweest is om de nadering van Nibiru, die nu met de dag dichterbij schijnt te komen, verborgen te houden voor het grote publiek. Zijn presentatie zal het bewijs leveren dat Amerika en andere landen al sinds 1983 Nibiru volgen.

Deze planeet werd in 1983 ontdekt door de infrarode telescoop van NASA, IRAS genaamd. Daarnaast zou volgens Webre de planeet Nibiru ook gevolgd worden vanaf de Zuidpool en wel vanaf het Amundsen-Scott poolstation.

Heel binnenkort zal Nibiru perihelium bereiken, de kortste afstand tot de zon, en op dat moment zullen we de gevolgen daarvan het meest op aarde voelen en dan primair door zonnestormen en elektrische ontladingen.

Eén van de zaken die Webre ongetwijfeld zal aanvoeren is de brief van de Noorse politicus die in 2009 contact opnam met Project Camelot. Over de echtheid van die brief zegt Project Camelot het volgende:

“The person who wrote this message to us did so under their own name (which we have checked), and enclosed a number of photographs of them with the Prime Minister of Norway and (separately) with Benazir Bhutto. We are certain of their bonafides, but you will understand that we cannot reveal their real name or publish any photos without consent”.

Hier volgt de vertaalde tekst van de brief:

"Ik ben een bekende Noorse politicus. Ik zou willen zeggen dat er moeilijke tijden zullen aanbreken vanaf 2008 tot het jaar 2012. De Noorse regering is meer en meer ondergrondse bases en bunkers aan het bouwen. Toen ik naar de reden vroeg, kreeg ik simpelweg te horen dat het voor de bescherming van de Noorse bevolking was. Toen ik vroeg wanneer dit alles klaar moest zijn, antwoordden zij: "Voor 2011".

Israël doet hetzelfde en vele andere landen eveneens. Mijn bewijs dat wat ik zeg waar is, ligt in de foto's van mijzelf die ik gestuurd heb met daarbij de foto's van mij met de minister president en alle andere ministers, die ik goed ken. Zij allen zijn op de hoogte, maar ze willen de bevolking niet bang maken of massahysterie veroorzaken.

Planeet X is in aantocht en Noorwegen is begonnen met het opslaan van voedsel en zaden in het Svalbard gebied, in de poolstreken en in heel Noorwegen met de hulp van Amerika en de EU. Zij zullen alleen diegenen redden die tot de machtselite behoren en diegenen die mee kunnen helpen het land weer op te bouwen: doktoren, wetenschappers enzovoorts.

In mijn geval weet ik al dat ik voor 2012 wegga naar het Mosjoen gebied, waar we een diepe ondergrondse militaire bases hebben. Daar worden we verdeeld in sectoren: rood, blauw en groen. De Noorse militairen hebben deze merktekens al uitgedeeld en de kampen zijn reeds lang geleden gebouwd. De mensen die aan de oppervlakte blijven en van wie de meeste zullen sterven, krijgen geen enkele hulp.

Het plan is dat 2 miljoen Noren veilig zullen zijn en dat de rest zal sterven. Dat betekent dat 2,6 miljoen Noren geen idee hebben wat ze moeten doen en erbarmelijk zullen omkomen. Al de sectoren en schuilkelders zijn verbonden met tunnels en hebben spoorwagons die je van de ene schuilkelder naar de andere kunnen brengen. Op deze manier kunnen ze met elkaar in contact blijven. De sectoren zijn gescheiden door grote deuren, zodat een bepaalde situatie in één sector niet direct invloed heeft op een andere sector.

Ik voel mij heel verdrietig. Vaak huil ik samen met anderen, wetende dat zo velen te laat zullen uitvinden wat er precies aan de hand is en voordat ze het beseffen is het voor hen over en uit. De regering heeft de bevolking sinds 1983* tot vandaag de dag belogen. Al de bekende politici in Noorwegen zijn volledig op de hoogte, maar weinigen durven dit bekend te maken aan de mensen en de bevolking, omdat ze bang zijn dat ze anders niet mee mogen met de NOAH 12 wagons, die hen naar de schuilkelders brengen, waar ze veilig zullen zijn. (*1983 was de ontdekking van Nibiru.)

Als ze het iemand vertellen dan zijn ze goed als dood. Maar, mij kan het niet meer schelen. De mensheid moet overleven. Mensen moeten dit weten. Al de regeringen over de hele wereld zijn op de hoogte en ervan overtuigd dat dit gaat gebeuren. Voor diegenen die zichzelf willen redden, kan ik alleen maar adviseren om naar de hooggelegen gebieden te gaan en grotten te zoeken waar je voedsel en voorraden kunt aanleggen voor tenminste vijf jaar.

Zorg voor blikvoedsel en water voor een tijdje. Stralingspillen en biscuits zijn ook aan te raden, tenminste als je je dit kunt veroorloven. Ik zeg het voor de laatste keer, moge God ons helpen... maar ik weet het, God zal ons niet helpen. Alleen ieder individu op zich kan het verschil maken. Alstublieft, word wakker. Ik had u kunnen schrijven onder een valse naam, maar ik ben nu nergens bang meer voor.

Als je bepaalde dingen weet, ben je onoverwinnelijk en geen kwaad kan je geschieden als je weet dat het einde nabij is. Ik kan u met 100% zekerheid bevestigen dat er dingen zullen gebeuren. Er zijn vier jaar over om voor te bereiden op het eindspel. (Dat was dus 4 jaar geleden...) Zorg voor wapens en maak overlevingsgroepen en een plaats waar je een tijdje veilig kunt zijn.

Vraag mij wat u wilt en ik zal u antwoorden met wat ik weet omtrent de Noorse connectie met dit alles. En kijk om u heen: ze bouwen overal ondergrondse bases en bunkers. Doe je ogen open. Vraag de regering waar ze mee bezig zijn en ze zullen zeggen: "Oh, dat is alleen maar voor de opslag van voedsel". Ze zullen je verblinden met hun leugens.

De tekenen van buitenaardse aanwezigheid zijn er ook en vaak zie ik dat de Noorse elite politici niet zijn wat ze zeggen dat ze zijn. Het lijkt erop alsof ze onder controle staan bij iedere gedachte die ze hebben, bij alles wat ze zeggen en dat hen verteld wordt dat ze dingen op die manier moeten doen. Voor mij is het duidelijk wie ze wel zijn en wie ze niet zijn. Je ziet het in hun ogen en hun geest. Onthoud goed, dat diegenen die in 2012 in de stedelijke gebieden verblijven het eerst geraakt zullen worden en het eerst zullen sterven.

Later zal het leger komen om de overlevenden te verzamelen en in een kamp onder te brengen waar iedereen een nummer en een label krijgt. Ze hebben opdracht iedereen te doden die hiertegen weerstand biedt. Ik zie ook dat er op uw website gesproken wordt over Benazir Bhutto. Haar dood was tragisch. Zoals u op de foto's ziet, heb ik Benazir ontmoet. Zoals u eveneens op de foto's kunt zien heb ik ook ander belangrijke wereldleiders en politici ontmoet.

Tot het allerlaatste ogenblik zal de bevolking geen idee hebben wat er staat te gebeuren, want de regering wil geen massapaniek creëren. Alles zal stiekem gebeuren en op een dag verdwijnt de regering gewoon. Maar, ik wil dit zeggen: "Verdwijn niet stilletjes in de nacht. Neem voorzorgsmaatregelen en zorg dat je veilig bent, samen met je familie.

Zorg dat je samen bent met anderen. Werk samen en probeer manieren te vinden om al de problemen die je staan te wachten, op te lossen.

met vriendelijke groet."



Bron: Niburu (UFO Digest, Project Camelot)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://spheres.actieforum.com;http://spiritueelwakker.nl
freya




Registratiedatum : 04-03-12
Aantal berichten : 128

Nibiru verborgen door Chemtrails? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nibiru verborgen door Chemtrails?   Nibiru verborgen door Chemtrails? Emptyza jul 28, 2012 11:00 pm

Maire schreef:

Tot het allerlaatste ogenblik zal de bevolking geen idee hebben wat er staat te gebeuren, want de regering wil geen massapaniek creëren. Alles zal stiekem gebeuren en op een dag verdwijnt de regering gewoon. Maar, ik wil dit zeggen: "Verdwijn niet stilletjes in de nacht. Neem voorzorgsmaatregelen en zorg dat je veilig bent, samen met je familie.

Zorg dat je samen bent met anderen. Werk samen en probeer manieren te vinden om al de problemen die je staan te wachten, op te lossen.

Nou lieve Maire, als dit allemaal waar is wat kunnen we dan nog doen? Ik zie me niet met m'n gezin en anderen naar grotten vluchten o.i.d. Dus begrijp ik goed dat dit alles uiteindelijk in dit jaar, 2012 staat te gebeuren? Want als er dit jaar in dit opzicht niets gebeurt wordt het verhaal dan misschien twijfelachtig? Je weet gewoon niet meer wat je wel of niet kan geloven..
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratiedatum : 07-01-12
Woonplaats : Houten
Leeftijd : 66
Aantal berichten : 336

Nibiru verborgen door Chemtrails? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nibiru verborgen door Chemtrails?   Nibiru verborgen door Chemtrails? Emptyzo jul 29, 2012 6:17 am


Ha Freya,

Nee ik ook niet maar ik denk dat we op meerdere dingen moeten gaan
letten.....er gebeuren links en rechts best vreemde dingen.

Van Romeo kreeg ik een bericht over Fema kampen (zal een bericht van
Niburu hierover plaatsen) dat is ook vreemd, ijzig vind ik zelf.

Het manipuleren van de het weer, natuurrampen etc.......HAARP.....

We hebben het mysterie rond de Mayakalender die afloopt in 2012.
Zelf geloof ik niet in het einde van de wereld maar dat 2012 een periode
afsluit in de Maya cultuur en er een nieuwe periode aanbreekt.

De tsunami's die er zijn geweest inmiddels.....waren dat natuurrampen
of het werk van HAARP.....

Het bericht op Niburu rond de twijfel over de echtheid van het geboorte
bewijs van president Obama.....

False Flag rond de opening van de Olympische Spelen in Londen.....


Er gebeuren echt hele vreemde dingen.......

Terug naar boven Ga naar beneden
https://spheres.actieforum.com;http://spiritueelwakker.nl
freya




Registratiedatum : 04-03-12
Aantal berichten : 128

Nibiru verborgen door Chemtrails? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nibiru verborgen door Chemtrails?   Nibiru verborgen door Chemtrails? Emptyzo jul 29, 2012 10:17 pm

Maire schreef:

Ha Freya,

Nee ik ook niet maar ik denk dat we op meerdere dingen moeten gaan
letten.....er gebeuren links en rechts best vreemde dingen.

Van Romeo kreeg ik een bericht over Fema kampen (zal een bericht van
Niburu hierover plaatsen) dat is ook vreemd, ijzig vind ik zelf.

Het manipuleren van de het weer, natuurrampen etc.......HAARP.....

We hebben het mysterie rond de Mayakalender die afloopt in 2012.
Zelf geloof ik niet in het einde van de wereld maar dat 2012 een periode
afsluit in de Maya cultuur en er een nieuwe periode aanbreekt.

De tsunami's die er zijn geweest inmiddels.....waren dat natuurrampen
of het werk van HAARP.....

Het bericht op Niburu rond de twijfel over de echtheid van het geboorte
bewijs van president Obama.....

False Flag rond de opening van de Olympische Spelen in Londen.....


Er gebeuren echt hele vreemde dingen.......


Hoi Maire,
Mee eens hoor dat er achter de schermen enorm gemanipuleerd wordt. Ook dat steenrijke families behoorlijk de touwtjes in handen hebben op elk mogelijk gebied. Zag toevallig gisteren nog een TV-uitzending over een man die een boek heeft geschreven (miste helaas z'n naam) en ik geloof dat het op History channel was, over de Illuminati. Hij had talloze bewijzen verzameld waar ze allemaal invloed op hebben gehad en nog hebben. En idd de chemtrails etc. Ik voel me dan behoorlijk machteloos, want wat kunnen we nog beginnen nietwaar?
Ik weet niet wat er wel of niet zal gebeuren en wacht alles maar af, omdat er niets gedaan kan worden toch?
Alle goeds!
Freya
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratiedatum : 07-01-12
Woonplaats : Houten
Leeftijd : 66
Aantal berichten : 336

Nibiru verborgen door Chemtrails? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nibiru verborgen door Chemtrails?   Nibiru verborgen door Chemtrails? Emptyma jul 30, 2012 3:20 am


Hoi Freya,

Weet je misschien de titel nog van de docu op History channel?
Probeer ik hem te achterhalen.......heb je kans dat ze hem nog een paar
dagen uitzenden....wil het graag zien.

We zijn wat dat betreft ook behoorlijk machteloos alleen worden er steeds
meer mensen wakker geschud en komt er meer boven water, zeer tegen
de zin uiteraard van de Illuminati.

En wat we kunnen doen?.......ik weet het echt niet.....

Jij ook alle goeds!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://spheres.actieforum.com;http://spiritueelwakker.nl
freya




Registratiedatum : 04-03-12
Aantal berichten : 128

Nibiru verborgen door Chemtrails? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nibiru verborgen door Chemtrails?   Nibiru verborgen door Chemtrails? Emptyma jul 30, 2012 10:50 pm

Hoi Freya,
Ik heb geen flauw idee. Volgens mij zag ik een fragment twee dagen geleden toen ik met een half oog naar de TV keek. Ik ging er voetstoots vanuit dat het wel History geweest zal zijn. Maar het kan net zo goed een andere zender zijn geweest...Sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nibiru verborgen door Chemtrails? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nibiru verborgen door Chemtrails?   Nibiru verborgen door Chemtrails? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nibiru verborgen door Chemtrails?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chemtrails: Echt of Nep....
» Bestaat de planeet Nibiru nu wel of niet?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spheres :: Universum :: Universum-
Ga naar: