Spheres
Spheres
Spheres
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spheres

Spiritueel- en Paranormaal Forum
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
*** Spheres forum zit op een ander plekje vanaf nu: spiritueel en paranormaal forum Spiritueel Wakker: http://spiritueelwakker.actieforum.com/.....hoop je daar te mogen verwelkomen.....groetjes Maíre ***
*** Al online maar nog in opbouw: website - Spheres Trancemediumship: http://www.spheres-trancemediumship.nl/ ***

 

 Paranormal Investigators Nederland (PIN)

Ga naar beneden 
+2
Maire
Erwin19767
6 plaatsers
AuteurBericht
Erwin19767




Registratiedatum : 11-01-12
Woonplaats : Hoogeveen
Leeftijd : 47
Aantal berichten : 10

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptydo feb 09, 2012 8:56 am

Beste Forum leden,

ik ben Erwin, case-manager en oprichter van Paranormal Investigators Nederland (PIN). Wij zij een team wat paranormaal , wetenschappelijk
onderzoek doet.

Alle teamleden van PIN zijn enorm ervaren op het gebied van paranormaal onderzoek, als het nu gaat om een entiteit, poltergeist of demon.
Hoewel we bij ieder onderzoek terughoudend zijn, sluiten we niks uit en gaan dan ook zeer accuraat aan het werk. Hoewel wij weten dat er
"meer" is proberen we alle claims nauwkeurig te onderzoeken.

Hoe werken wij?

1) u heeft het vermoeden dat er iets in uw huis gaande is. U benaderd ons en wij proberen een zo goed mogelijk beeld te krijgen van wat
u allemaal ervaart. Vanaf dit punt gaan wij verder.


2) Het onderzoek, na evaluatie van de claims zal een datum worden afgesproken voor een onderzoek. Dit onderzoek gebeurt altijd in de
nachtelijke uren, afhankelijk van de soort claims kan dit per onderzoek varieren.

3) Evaluatie, na het onderzoek zullen wij al het beeld en geluid materiaal gaan onderzoeken en analyseren.

4) Terugkoppeling aan client. Gevonden bewijs of geen gevonden bewijs zal worden besproken met client. Mocht naar aanleiding hiervan
een reden zijn tot een heronderzoek of eventuele reiniging dan zal dat in deze fase besproken worden.

Paranormal Investigators Nederland brengt geen kosten in rekening, er zal dan ook nooit een factuur of iets dergelijks volgen. Wij zijn er
voor u en wij nemen u serieus.

Mochten er nog vragen zijn of mocht u iets ervaren en u wil daar een antwoord op, neem dan contact met ons op. Dit kan via de beheerder van
dit forum of direct via pi-n.hyves.nl

Groet,

Erwin Olde
Paranormal Investigators Nederland


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.p-i-n.nl
Maire
Admin
Maire


Registratiedatum : 07-01-12
Woonplaats : Houten
Leeftijd : 66
Aantal berichten : 336

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptyvr feb 10, 2012 7:22 pm

Erwin,

Ik ben ontzettend blij dat jij met PIN op Spheres bent gekomen en we op deze
manier meer te weten kunnen komen of zelfs een blik achter de schermen
kunnen krijgen over wat Ghosthunting precies is.

Zelf volg ik de uitzendingen Ghosthunting International zoveel mogelijk en vind
het zo mooi wat zij meemaken, de apparatuur die zij daarbij gebruiken en door de
onderzoeken wel of niet kunnen vaststellen of er paranormale activiteiten zijn.

We hebben al een tijdje contact en ik zou uren hier met je over kunnen praten omdat
het zo'n verschrikkelijk boeiend en interessant onderwerp is en eigenlijk ook weer zo
ontzettend logisch.
Logisch omdat het spiritueel gezien zo "gewoon" is dat energieën/entiteiten op
bepaalde plaatsen blijven hangen, niet naar het licht gaan of kunnen.
Een poltergeist of demon is weer een ander verhaal, daar ben ik niet bekend mee.

En....ik zeg logisch maar dat is niet het goede woord want logisch is het eigenlijk
helemaal niet maar voor degenen die spiritueel zijn ingesteld, is het geen vreemd
onderwerp.


Ik vind het super dat jullie hier zijn en hoop dat er veel vragen of discussies hierover
los komen en we in jullie ervaringen mogen delen.

Liefs,

Maíre
Terug naar boven Ga naar beneden
https://spheres.actieforum.com;http://spiritueelwakker.nl
romeo
Co Admin



Registratiedatum : 09-01-12
Aantal berichten : 10

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptyma apr 09, 2012 7:06 am

Erwin19767 schreef:
Beste Forum leden,

ik ben Erwin, case-manager en oprichter van Paranormal Investigators Nederland (PIN). Wij zij een team wat paranormaal , wetenschappelijk
onderzoek doet.

Alle teamleden van PIN zijn enorm ervaren op het gebied van paranormaal onderzoek, als het nu gaat om een entiteit, poltergeist of demon.
Hoewel we bij ieder onderzoek terughoudend zijn, sluiten we niks uit en gaan dan ook zeer accuraat aan het werk. Hoewel wij weten dat er
"meer" is proberen we alle claims nauwkeurig te onderzoeken.

Hoe werken wij?

1) u heeft het vermoeden dat er iets in uw huis gaande is. U benaderd ons en wij proberen een zo goed mogelijk beeld te krijgen van wat
u allemaal ervaart. Vanaf dit punt gaan wij verder.


2) Het onderzoek, na evaluatie van de claims zal een datum worden afgesproken voor een onderzoek. Dit onderzoek gebeurt altijd in de
nachtelijke uren, afhankelijk van de soort claims kan dit per onderzoek varieren.

3) Evaluatie, na het onderzoek zullen wij al het beeld en geluid materiaal gaan onderzoeken en analyseren.

4) Terugkoppeling aan client. Gevonden bewijs of geen gevonden bewijs zal worden besproken met client. Mocht naar aanleiding hiervan
een reden zijn tot een heronderzoek of eventuele reiniging dan zal dat in deze fase besproken worden.

Paranormal Investigators Nederland brengt geen kosten in rekening, er zal dan ook nooit een factuur of iets dergelijks volgen. Wij zijn er
voor u en wij nemen u serieus.

Mochten er nog vragen zijn of mocht u iets ervaren en u wil daar een antwoord op, neem dan contact met ons op. Dit kan via de beheerder van
dit forum of direct via pi-n.hyves.nl

Groet,

Erwin Olde
Paranormal Investigators Nederland




Hoi Erwin


Is het mogelijk dat je wat ervaringen met ons deelt ?

Ik heb samen met Maire al wat overgeganen naar het licht mogen helpen maar dat was omdat ze dit zelf graag wilden.

Ik ben benieuwd wat voor ervaringen jij hebt met negatieve energiën

groet


Romeo
Terug naar boven Ga naar beneden
freya




Registratiedatum : 04-03-12
Aantal berichten : 128

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptydi apr 10, 2012 9:29 am

Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van Erwin.
Kijk ook naar Ghoshunting programma's op T.V. Af en toe best eng. Vooral als de onderzoekers ook zelf aangeraakt worden of erger. Boeken over bandstemmen heb ik jaren geleden al gelezen, telkens blijkt weer dat er soms vragen in het hier en nu beantwoord worden. Zodat het dan niet om "oude" nog rondhangende restverschijnselen kan gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erwin19767




Registratiedatum : 11-01-12
Woonplaats : Hoogeveen
Leeftijd : 47
Aantal berichten : 10

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptydo apr 12, 2012 9:38 am

Hallo Romeo en Freya,

Jullie hebben mij een aantal vragen gesteld n.a.v. mijn melding op deze forum.

Heb ik ervaring met negatieve energieen? Ja, dat heb ik. Heb zelf een poltergeist in huis gehad. Dit is inmiddels ruim 10 jaar geleden. Om in een forum hierover te praten is lastig, emotie en tekst zijn 2 verschillende dingen.

Afgelopen 1,5 jaar hebben wij van PIN meerdere onderzoeken gedaan op verschillende locaties in Nederland. Soms heb je helemaal niks en soms heb je een hele mooie persoonlijke ervaring. Vorig jaar een onderzoek gedaan in Groningen en tijdens het fotograferen werd ik in mijn zij geduwd.

Onlangs hebben wij een onderzoek gedaan op een heel unieke locatie, ik en een mede onderzoeker stonden te kijken naar een foto en tegelijk werden we allebij draaierig in ons hoofd, nog geen 5 seconden later zien wij een lichtflits in een deuropening.

Bij Ghosthunting draait het om paranormaal, wetenschappelijk onderzoek. Eng? nee ik persoonlijk vindt van niet. Als ik wordt aangeraakt is het voor mij een bewijs dat er iets aanwezig is. Is dit een overtuigend bewijs? Nee!

Alle ervaringen die ik en wij van PIN hebben meegemaakt, vertel je niet zo maar in 1 simpel bericht. Iedere ervaring is uniek en bijzonder. Het komt soms voor dat tijdens een onderzoek helemaal niks wordt waar genomen, maar dat dan achteraf op geluid- of beeld materiaal heel veel te vinden is.

Hoop hiermee enige vragen te hebben beantwoord.

Groet,

Erwin Olde
Paranormal Investigators Nederland

pi-n.hyves.nl

(binnenkort www.p-i-n.nl)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.p-i-n.nl
freya




Registratiedatum : 04-03-12
Aantal berichten : 128

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptyvr apr 13, 2012 3:50 am

Erwin19767 schreef:

Bij Ghosthunting draait het om paranormaal, wetenschappelijk onderzoek. Eng? nee ik persoonlijk vindt van niet. Als ik wordt aangeraakt is het voor mij een bewijs dat er iets aanwezig is. Is dit een overtuigend bewijs? Nee!

Hoi Erwin,
Dank voor je uitleg. Ik begrijp dat elke case story uniek is en niet volledig kan worden verteld. Ik heb intussen ook begrepen dat het beslist niet om de sensatie gaat maar om wetenschappelijk bewijs te vinden en/of goed aan te tonen dat er "iets" aanwezig is wat volgens ons normale begrippenkader niet verklaard kan worden.

Vooral het bovenstaande citaat valt me op. Zelf zou ik me hier niet aan wagen aangezien ik er bang van zou worden.. Maar..het feit dat je wordt aangeraakt is zoals je zegt nog geen overtuigend bewijs. Als het dan niet om een "entiteit" o.i.d. zou gaan wat betekent dit fysieke contact dan wel volgens jou? Het lijkt me dat je je de dingen toch niet verbeeldt? Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Erwin19767




Registratiedatum : 11-01-12
Woonplaats : Hoogeveen
Leeftijd : 47
Aantal berichten : 10

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptyvr apr 13, 2012 7:50 am

freya schreef:
Erwin19767 schreef:

Bij Ghosthunting draait het om paranormaal, wetenschappelijk onderzoek. Eng? nee ik persoonlijk vindt van niet. Als ik wordt aangeraakt is het voor mij een bewijs dat er iets aanwezig is. Is dit een overtuigend bewijs? Nee!

Hoi Erwin,
Dank voor je uitleg. Ik begrijp dat elke case story uniek is en niet volledig kan worden verteld. Ik heb intussen ook begrepen dat het beslist niet om de sensatie gaat maar om wetenschappelijk bewijs te vinden en/of goed aan te tonen dat er "iets" aanwezig is wat volgens ons normale begrippenkader niet verklaard kan worden.

Vooral het bovenstaande citaat valt me op. Zelf zou ik me hier niet aan wagen aangezien ik er bang van zou worden.. Maar..het feit dat je wordt aangeraakt is zoals je zegt nog geen overtuigend bewijs. Als het dan niet om een "entiteit" o.i.d. zou gaan wat betekent dit fysieke contact dan wel volgens jou? Het lijkt me dat je je de dingen toch niet verbeeldt? Shocked

Inderdaad, je verbeeldt het je niet. Het blijft een persoonlijke ervaring. Een entiteit is dwalend, zeg maar zoekende. Sommige entiteiten hebben dusdanig energie weten te vergaren om daadwerkelijk contact te kunnen maken met mensen. Wat betekent fysiek contact volgens mij? Dit is een vraag die per case verschillend is. Verbeelding doet veel met een mens en ook met paranormaal onderzoekers. Vandaar dat onze onderzoeken ook wetenschappelijk zijn. Als ik of 1 van mijn teamleden een fysiek contact heeft, proberen we hier antwoorden op te vinden. Fysiek contact is en blijft een persoonlijke ervaring.

Iedereen binnen Paranormal Investigators Nederland zijn ervaren mensen op het gebied van paranormaal onderzoek. Mochten wij bewijs vinden en iedereen is overtuigd van het feit dat het gevonden bewijs duidt op paranormaal, dan staan we er ook allemaal achter. Maar nogmaals een persoonlijke ervaring, blijft een persoonlijke ervaring. En is vooralsnog niet bewijs dat er iets is. Pas na onderzoek kan dit fenomeen bevestigd worden.

De beste graadmeter is je eigen gevoel.

We onderscheiden drie vormen van energie

1) Entiteit
2) Poltergeist
3) Demon

Alle drie vormen zijn in staat om fysiek contact te leggen. Aan ons is het dus om te onderzoeken in welke categorie het valt.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.p-i-n.nl
freya




Registratiedatum : 04-03-12
Aantal berichten : 128

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptyza apr 14, 2012 12:00 am

Erwin19767 schreef:

We onderscheiden drie vormen van energie

1) Entiteit
2) Poltergeist
3) Demon

Alle drie vormen zijn in staat om fysiek contact te leggen. Aan ons is het dus om te onderzoeken in welke categorie het valt.

Als de beste graadmeter je eigen gevoel is is dit weliswaar over het algemeen gesproken een goede aanwijzing. Anderzijds blijft het idd een subjectieve ervaring. Het lijkt me heel moeilijk om e.e.a. volgens strikt wetenschappelijke objectieve maatstaven vast te stellen. Gebruiken jullie ook EVP's en natuurlijk bandstemmen opname apparatuur?

Hoe maak je onderscheid tussen de door jou genoemde fenomenen?

Wat ik van bijv. demonen heb gezien (hoewel dit op ghosthunting programma's misschien gedramatiseerd is) is dat het bijzonder gevaarlijk kan zijn. Dus ik heb bewondering voor je moed om je hiermee bezig te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerke

Jerke


Registratiedatum : 07-03-12
Leeftijd : 53
Aantal berichten : 66

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptyza apr 14, 2012 7:39 am

Voor mijn helderheid:
Een entiteit is toch een menselijke spirit aan gene zijde, waar iemand last van kan hebben? En zich bewust kan worden van zijn situatie door lichtwerkers?
Een poltergeist is dat een menselijke spirit die klopgeluiden in een huis maakt, of dingen door de kamer laat vliegen? En dat zij ook bewust gemaakt kunnen worden
Een demon is toch een wezen dat van nature negatief is is en op vernietiging uit is? En dat die alleen maar naar hun eigen nivo weggestuurd kunnen worden?

Ik meende dat een demon op de involutionaire golf zit (de materie in), terwijl mensen op de evolutionaire golf zich bevinden: de geest met de materie verbinden. Dat demonen zich niet met ons behoren te bemoeien, omdat wij en zij verschillende routes volgen, maar dat helaas maar al te vaak doen (bemoeien).
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratiedatum : 07-01-12
Woonplaats : Houten
Leeftijd : 66
Aantal berichten : 336

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptyza apr 14, 2012 8:42 am


Ik heb weleens de verhalen (film overigens ook) gelezen over een bepaald
huis in Amerika wat totaal bezeten is.
Er komen nieuwe bewoners in en de mensen vallen van de ene in de andere
afgrijselijke ellende.
Als ik het me goed herinner gaat het om een waar gebeurd verhaal.

Ik ben daar verschrikkelijk gevoelig voor; toen bijv jaren geleden de Exorcist
uitkwam en de film volgens mijn toenmalig schoonzusje geen bal aan was en
ik hem absoluut gewoon kon gaan zien........had ik er maar bij stilgestaan dat
die dingen haar totaal niets doen......

Ik heb werkelijk maanden niet kunnen slapen....eerste 2-3 weken wilde ik
alleen maar óf bij mijn moeder, mijn vader of zelf mijn broer in bed liggen.
Panisch! was ik....nachten geen oog sicht kunnen doen.....verstijfd lag ik in
bed en durfde mijn ogen niet dicht te doen.
Vreselijk wat een angste heb ik toen gehad.

Nu nog.....als ik daar aan denk.....gaan de griezels over mijn rug.....ik ben
54 jaar maar als ik op die manier naar bed ga kijk ik toch eerst even onder
mijn bed.........als ik ergens een trauma aan over heb gehouden dan is het dat wel.

Heel vreemd aan de andere kant want ik ben heel spiritueel.....heb gesprekken
met overledenen.....dat vind ik alleen maar mooi en eigenlijk al de normaalste
zaak van de wereld dat ik even met mijn moeder "praat".

Ik vind het heel boeiend om te weten wat het verschil daar allemaal tussen is,
zoals Freya en Jerke vragen......ben benieuwd naar die wereld.....ben benieuwd
naar het waarom en hoe bij een poltergeist of donkere entiteit......

Maar schijt echt in mn broeg om er een discussie in mijn huis over op te zetten
omdat ik het gevoel heb dat ik het op mezelf afroep.

Is dit kinderachtig?

Terug naar boven Ga naar beneden
https://spheres.actieforum.com;http://spiritueelwakker.nl
Jerke

Jerke


Registratiedatum : 07-03-12
Leeftijd : 53
Aantal berichten : 66

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptyza apr 14, 2012 8:52 am

Ik denk niet dat je het over jezelf afroept. Maar soms is het gewoon te eng voor iemand

Als je het te eng vindt, kunnen we het beter niet bespreken denk ik. Je bent beheerder van t forum. Of we moeten ons misschien niet al te 'plastisch' uitdrukken
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratiedatum : 07-01-12
Woonplaats : Houten
Leeftijd : 66
Aantal berichten : 336

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptyza apr 14, 2012 9:03 am


Nee....ik bedoel het niet in die zin Jerke.....absoluut niet.
Ik vind dit juist hele interessante onderwerpen.....hetgeen wat ik eng vind
is misschien toch een soort trauma uit mijn jeuigd door die film.

Aan de andere kant sta ik in contact met overgegane energieën en vind ik
dat ipv eng alleen maar heel erg mooi.....en totaal geen angst, integendeel
juist....

Graag hier bespreken alsjeblieft.....niet via omwegen gaan doen, juist niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://spheres.actieforum.com;http://spiritueelwakker.nl
Maire
Admin
Maire


Registratiedatum : 07-01-12
Woonplaats : Houten
Leeftijd : 66
Aantal berichten : 336

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptyza apr 14, 2012 9:06 am



Ik leer hier juist zoveel van allemaal, vind het juist zo mooi.

Vooral ook omdat Erwin het aan den lijve ondervindt, sterker nog.....
hij zoekt het met team zelfs op....

Die onderzoeken en ervaringen vind ik echt machtig interessant.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://spheres.actieforum.com;http://spiritueelwakker.nl
Jerke

Jerke


Registratiedatum : 07-03-12
Leeftijd : 53
Aantal berichten : 66

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptyza apr 14, 2012 9:59 am

Ik ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Erwin19767




Registratiedatum : 11-01-12
Woonplaats : Hoogeveen
Leeftijd : 47
Aantal berichten : 10

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptydi apr 17, 2012 7:21 am

Een entiteit / poltergeist zijn verschijningen waar mensen last van kunnen hebben, de een beschouwt het als vervelend terwijl de ander het helemaal niet storend vinden.

Zowel een entiteit (cat. 01), poltergeist (cat. 02) als demon (cat. 03) worden gevoed door energie. Dit kunnen meerdere vormen van energie zijn.

Entiteit en poltergeist worden gevoed door meerdere vormen van energie, zowel positief als negatief. Beide vormen zijn van natuurlijke aard, welke nog aanwezig zijn. Maar zichzelf er (soms) niet van bewust zijn, dat ze nog niet zijn overgegaan.

Bij een demon ligt het verhaal anders. een demon een een slapende, niet natuurlijke verschijning. Een demon is meestal ook persoonsgerelateerd. Een demon slaapt en wordt "wakker" wanneer het gevoed wordt met de juiste energie.

Sommigen zeggen ook dat een demon een afzendeling van de duivel is (dit verklaard dan ook waarom een demon niet-natuurlijk is).

Een demon wegsturen, is gelijk aan een uitdrijving. Dit is tot in tegenstelling van een entiteit. Deze laat je de weg zien naar zijn/haar "rustplaats" ofwel het LICHT.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.p-i-n.nl
Maire
Admin
Maire


Registratiedatum : 07-01-12
Woonplaats : Houten
Leeftijd : 66
Aantal berichten : 336

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptydi apr 17, 2012 7:56 am



Ik ben eigenlijk wel benieuwd óf....en zoja....hoe....jullie met deze
energieën/entiteiten te maken hebben gehad tijdens jullie ondezoeken
en hoe kullie daar dan mee omgingen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://spheres.actieforum.com;http://spiritueelwakker.nl
Jerke

Jerke


Registratiedatum : 07-03-12
Leeftijd : 53
Aantal berichten : 66

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptydi apr 17, 2012 9:30 am

Mijn broer ziet van alles, ook wel eens een demon. Hij omschrijft zijn gezicht als een beetje anders dan de onze, inclusief rode ogen. Hij voelt als er eentje nadert, door prikkels in de nek, soort naalden. Dan maakt hij met zijn handen voor zijn borst een piramide, als hulpmiddel om ook zichzelf in een piramide te plaatsen. Dat is een heel eenvoudige techniek, die hij mij afgelopen zondag leerde. Demonen zuigen energie weg (dat zijn nou de eigenlijke 'vampieren', denk ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
Weylyn

Weylyn


Registratiedatum : 11-04-12
Woonplaats : Midgard
Leeftijd : 70
Aantal berichten : 41

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptydi apr 17, 2012 7:46 pm

Erwin19767 schreef:

2) Het onderzoek, na evaluatie van de claims zal een datum worden afgesproken voor een onderzoek. Dit onderzoek gebeurt altijd in de
nachtelijke uren, afhankelijk van de soort claims kan dit per onderzoek varieren.

Waarom, in Odins naam, in de nachtelijke uren?
In mijn beleving moet het gewoon op de dag ook kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
freya




Registratiedatum : 04-03-12
Aantal berichten : 128

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptydi apr 17, 2012 10:49 pm

Weylyn schreef:

Waarom, in Odins naam, in de nachtelijke uren?
In mijn beleving moet het gewoon op de dag ook kunnen.

Dat heb ik ook altijd eigenaardig gevonden.. Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Erwin19767




Registratiedatum : 11-01-12
Woonplaats : Hoogeveen
Leeftijd : 47
Aantal berichten : 10

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptywo apr 18, 2012 6:44 am

Weylyn schreef:
Erwin19767 schreef:

2) Het onderzoek, na evaluatie van de claims zal een datum worden afgesproken voor een onderzoek. Dit onderzoek gebeurt altijd in de
nachtelijke uren, afhankelijk van de soort claims kan dit per onderzoek varieren.

Waarom, in Odins naam, in de nachtelijke uren?
In mijn beleving moet het gewoon op de dag ook kunnen.

Heb je helemaal gelijk in. Overdag kun je zeker een onderzoek doen. Er zijn een aantal redenen om het in de nachtelijke uren te doen.

1) minder last van storende omgevingsgeluiden. Aangezien we met gevoelig apparatuur werken. En er diverse factoren kunnen
storen op ons apparatuur. Dit gaat ten koste van de diverse opnames die gemaakt worden.

2) het is bekend, dat tijdens de nachtelijke uren, de activiteit wil toenemen.

Uiteraard kun je overdag een onderzoek doen, alleen gaat dit simpel weg ten koste van het resultaat. En voor ons is het belangrijk
om met een zo goed mogelijk resultaat te komen naar client.

Hoop je vraag hiermee te hebben beantwoord.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.p-i-n.nl
freya




Registratiedatum : 04-03-12
Aantal berichten : 128

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptywo apr 18, 2012 11:35 pm

Hoi Erwin,
Nu je het zegt is het idd zo dat er 's nachts bijv. minder verkeer is zodat allerlei trillingen op gevoelige apparatuur voorkomen wordt die anders verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden.
Dank voor je uitleg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Erwin19767




Registratiedatum : 11-01-12
Woonplaats : Hoogeveen
Leeftijd : 47
Aantal berichten : 10

Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Emptydo apr 19, 2012 12:32 am

Geen dank hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.p-i-n.nl
Gesponsorde inhoud





Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paranormal Investigators Nederland (PIN)   Paranormal Investigators Nederland (PIN) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paranormal Investigators Nederland (PIN)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vrijmetselarij Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spheres :: Paranormaal :: Ghosthunting-
Ga naar: