Spheres
Spheres
Spheres
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spheres

Spiritueel- en Paranormaal Forum
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
*** Spheres forum zit op een ander plekje vanaf nu: spiritueel en paranormaal forum Spiritueel Wakker: http://spiritueelwakker.actieforum.com/.....hoop je daar te mogen verwelkomen.....groetjes Maíre ***
*** Al online maar nog in opbouw: website - Spheres Trancemediumship: http://www.spheres-trancemediumship.nl/ ***

 

 ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Maire
Admin
Maire


Registratiedatum : 07-01-12
Woonplaats : Houten
Leeftijd : 66
Aantal berichten : 336

ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Empty
BerichtOnderwerp: ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger   ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Emptyvr maa 23, 2012 8:41 pm


Ik las vanochtend een stukvan Jackelien Cerrone over kinderen met
ADHD-PDD-NOS-Autisme-ASS-Asperger, wat ik graag wil plaatsen hier.
Een vriendin van mij heeft een zoontje met ADHD en mijn buurvrouw
heeft een zoontje met een ernstige vorm van Autisme.

Ik leer nu eigenlijk pas dat hier een heel spiritueel aspect aan vast zit
en het niet alleen maar "een pilletje geven en het kind is rustig" betekend
maar deze kinderen té open staan voor allerlei invloeden wat misschien
in spiritueel opzicht een stuk milder voor ze gemaakt kan worden.



Kinderen met PDD-nos, autisme of adhd hebben niet alleen een ontwikkelingsstoornis
maar zijn vaak ook enorm gevoelig


Deze kinderen voelen de emoties van andere mensen en de straling van elektrische apparaten.
Drukte in de omgeving wordt ervaren als drukte binnenin zichzelf.
Dat is een enorme belasting voor deze kinderen.
De één sluit zich helemaal af, de ander wordt er druk van of krijgt driftbuien.
Zij voelen hun eigen energieveld en de invloeden van de omgeving daarin.
Alleen heeft nog nooit iemand dat zo benoemd.
Zij kunnen zelf zorgen dat ze zich beter voelen, alleen heeft nog nooit iemand ze uitgelegd hóé
ze dat kunnen.

Hun gevoeligheid is te zien in hun energieveld

De aura staat enorm open.
Ieder mens heeft een energieveld om zich heen, een veld tot ongeveer een meter om je heen.
Je eigen energie is zo bekend dat je het niet meer voelt, maar als er iets verandert in je veld voel je
dat (onbewust) wel.
Als iemand te dicht bij je staat voelt dat niet altijd prettig, als er vlak bij je iets beweegt is dat onprettig.
Mensen waar je van houdt wil je liefst ín je aura hebben, andere mensen moeten er buiten blijven.
Dit gaat meestal onbewust.
Bij kinderen met deze ontwikkelingsstoornissen is het energieveld anders.
Vaak zijn de grenzen van de aura wazig.
Alles komt binnen, ook als het helemaal aan de andere kant van de kamer is.
Sommige kinderen hebben aan de rugzijde het energieveld zo dun dat er geen 'bescherming' is,
geen 'afstand'.
Dingen die wij buiten onszelf houden komen bij deze kinderen tot binnenin zichzelf.
Vaak komt de aura niet tot onder de voeten, maar slechts tot de knieën of nog hoger.
Daardoor zijn ze niet goed gegrond en kunnen deze kinderen de invloeden, emoties en drukte niet
laten afvloeien.

Juist omdat ze zo gevoelig zijn kan ik ze leren zelf hun energieveld sterk en gezond te maken

Ik zie en voel bij ieder kind hoe het energieveld er uit ziet, en wat er zou moeten gebeuren.
Als ik met deze kinderen praat blijkt vaak dat ze zelf ook precies weten waar ze te open staan en
waar de blokkades zitten in hun energieveld.
Ik leer ze hun aura goed af te sluiten en deze grens te versterken.
Of juist een opening te maken om veilig contact te kunnen leggen.
De kinderen hebben zelf vaak ook goede ideeën.
Zo wilde een meisje met PDD-nos een ventieltje in haar aura, voor als het te druk werd.
Ik leer de kinderen de grond te voelen, en spanning en drukte te laten afglijden naar de grond.
Dat kunnen ze doen door het zichtbaar te maken in een tekening.
Door middel van het tekenen van de aura worden deze kinderen zich bewust van hun eigen kracht
en mogelijkheden hierin.

Geef ze een handvat om in verschillende situaties zelf te kunnen zorgen voor rust en veiligheid

Ik behandel het kind zoals ik dat ook bij volwassenen doe, en samen herstellen we de aura.
Het kind ervaart nu dat het energieveld ook anders kan aanvoelen, beter, rustiger, veiliger.
En door de aura te tekenen of visualiseren ervaart het dat het zelf invloed kan uitoefenen op de
aura.
De tekening mag het kind boven zijn bed hangen zodat hij er als het nodig is zelf aan denkt de aura
gezond te maken.
Als de aura eenmaal gezond en sterk is, kan het kind zelf aanvoelen wanneer het verkeerd gaat en
dan ingrijpen dmv de technieken die het geleerd heeft.
De ouders kunnen helpen door het kind eraan te herinneren de technieken toe te passen.



Terug naar boven Ga naar beneden
https://spheres.actieforum.com;http://spiritueelwakker.nl
freya




Registratiedatum : 04-03-12
Aantal berichten : 128

ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Empty
BerichtOnderwerp: Re: ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger   ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Emptyza maa 24, 2012 10:35 pm

Ik heb dit vaker gelezen. Soms vraag ik me af wat de oorzaak is en wat het gevolg. Ook bij volwassenen die altijd goed hebben gefunctioneerd kan de aura, lekken gaan vertonen, dunner worden. Waardoor er grotere gevoeligheid ontstaat voor allerlei invloeden.
Zo is het min of meer bekend dat vooral bij jongens als gevolg van de BMR-vaccinatie een ontstellend aantal autistische stoornissen kan gaan optreden. Dit is een onderzoek vanuit de USA. Vooral de mazelen-component schijnt niet geheel en al onschuldig te zijn.
In ieder geval is het fijn dat het nu mogelijk is de aura zo veel mogelijk te herstellen, waardoor de ernst van de stoornissen kan verminderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratiedatum : 07-01-12
Woonplaats : Houten
Leeftijd : 66
Aantal berichten : 336

ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Empty
BerichtOnderwerp: Re: ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger   ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Emptyza maa 24, 2012 10:52 pm



Precies!.....ik hoor hierover om me heen ook het één en ander mbt deze
stoornissen.

Het zou toch geweldig zijn als door middel van het herstellen, dichten,
van de aura zoveel stoornis kan verminderen, op de 1e plaats voor het
kind zelf.

Het is trouwens heel erg interessant wat je aangeeft over de vaccinatie's
en het mazelen-component.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://spheres.actieforum.com;http://spiritueelwakker.nl
freya




Registratiedatum : 04-03-12
Aantal berichten : 128

ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Empty
BerichtOnderwerp: Re: ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger   ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Emptyzo maa 25, 2012 6:47 am


BMR-vaccinaties en autisme: Amerikaanse rechtbank bevestigt link

Een Amerikaanse rechtbank heeft geconcludeerd dat het BMR-vaccin autisme kan veroorzaken en heeft een schadeclaim toegewezen. Dat is gebeurd in een geheime uitspraak die in maart 2008 pas openbaar werd. Het US Court of Federal Claims heeft bepaald dat thimerosal, een conserveermiddel dat veel kwik bevat en tot 2002 in veel vaccins voor kinderen zat, bij een kind heeft geleid tot autisme. Deze uitspraak is er een in een serie van 4900 zaken over schadeclaims die momenteel in behandeling zijn. Gezondheidsautoriteiten zijn als de dood dat hierdoor een vloedgolf aan schadeclaims ontstaat. De uitspraak lijkt ook de controversiële bevindingen te onderschrijven van dr. Andrew Wakefield, die al in 1998 stelde dat er volgens hem een verband was tussen autisme en vaccinatie.
De uitspraak, door de Amerikaanse Assistant Attorney General Peter Keisler, is afgelopen november gedaan in een van drie proefzittingen over het verband tussen het BMR-vaccin en autisme door een panel van drie rechters onder voorzitterschap van Keisler. In zijn conclusie sprak Keisler uit dat ‘een compensatie van toepassing is’.
De zaak ging om een kind dat in juli 2000 op anderhalfjarige leeftijd negen vaccinaties kreeg, waarvan er twee thimerosal bevatten. Binnen enkele dagen vertoonde het meisje, dat tot dan toe gezond was geweest, plotseling geen reacties meer op verbale aanwijzingen en nam haar taalvaardigheid af, maakte ze geen oogcontact meer, kreeg ze last van slapeloosheid, aanvallen van aanhoudend schreeuwen en stuipen. Zeven maanden later werd de diagnose autisme gesteld.
Ter verdediging voerde de Amerikaanse regering aan dat het meisje reeds een cellulaire afwijking van de mitochondriën had die door het vaccin was verergerd4.
4The Huffington Post, 25 februari, 2008

Tags
thimerosal, kwik, autisme

Bron:http://www.medischdossier.org/archief/jaargang_10/editie_4/nieuwsbericht_34/
Terug naar boven Ga naar beneden
freya




Registratiedatum : 04-03-12
Aantal berichten : 128

ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Empty
BerichtOnderwerp: Re: ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger   ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Emptyzo maa 25, 2012 6:52 am


Vaccinaties: Kwik in vaccins en autisme: causaal verband!
Door GuidoJ. zondag, 15 januari 2012 Reageer (62) E-mail Print A A A

Het CDC, een twijfelachtige overheids-club. Ze leken al corrupt tot op het bot en blijken het nu ook te zijn. (klik voor eerder artikel hier op de site!).

Wanneer we kijken naar de valsheid waarmee de medische autoriteiten in de VS bewijsmateriaal onder het tapijt proberen te vegen, over de relatie tussen het exploderende aantal autisme-gevallen en vaccinaties, is het werkelijk onrustbarend, wat voor beeld er tevoorschijn komt. Natuurlijk kan iedereen fouten maken, maar erger dan de resultaten van de fouten, zijn natuurlijk de motieven om deze bekend-geworden negatieve effecten te verdonkeremanen..! Én, om daarnaast in de pers en alle publiekelijke uitingen vol te blijven houden dat er geen enkele relatie is tussen kwik, dat als het conserveermiddel thimerosal in vaccins wordt gebruikt, en het meer dan onrustbarende aantal autismegevallen.

En nog een stapje misdadiger wordt het als je het omgekeerde gaat proberen aan te tonen..! Ja, ook dát is mogelijk..! Lees hieronder over een zogenaamde ‘studie’, die nota bene door een Amerikaanse overheidsinstantie, het CDC, indertijd werd gepubliceerd, en waarin werd ‘geconcludeerd’, at het aantal autismegevallen juist toenam als gevolg van het verbod op thimerosal. Is hier niet gewoon sprake van strafbaar, misdadig gedrag..? Lees hieronder het hele verhaal.

Voor het hele artikel:

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/kwik-in-vaccins-en-autisme-causaal-verband/
Terug naar boven Ga naar beneden
Muffin05




Registratiedatum : 16-04-12
Aantal berichten : 8

ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Empty
BerichtOnderwerp: Re: ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger   ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Emptydi apr 17, 2012 12:05 pm

Onze* jongste is 10 en een heel lief HSP`tje.
Alle kinderen vermoed ik, dit omdat ze volgens jeugd psych "dingen hebben in het autisme spectrum, maar niet genoeg om er een stempeltje van ADHD, PDDnos of Autisme op te plakken"
Dit is natuurlijk soms best onhandig, wanneer ze dit stempeltje wel zouden hebben krijgen ze op school een "rugzakje" en wordt er rekening mee gehouden.
Helaas zijn onze* kinders niet zo voorbedeeld en moeten ze het er maar gewoon mee doen.
Ikzelf heb daar weer mijn theorie over en noem ze vaak "hoog functionerende autisten" Ze zijn allemaal licht autistisch in gedrag, maar weten ook precies wat er van ze verwacht wordt en handelen hiernaar, waardoor het gedrag maar zelden opvalt. Ook zo`n testje of gesprek met een schoolarts oid is op deze manier voor hen makkelijk te manipuleren.
Gelukkig was ik ook altijd een "druk kind" (ADHD was nog niet hip en ook nog zelden van gehoord) en kan nog steeds energie uitspattingen hebben (helaas meestal `s nachts waardoor ik niet kan slapen en de volgende dag eigenlijk de hele dag wel wil slapen)
Ik weet (als hoog functionerende autist) wat er van mij wordt verwacht in de maatschappij en heb dan ook mijn manieren gevonden om er mee te kunnen leven.
Hier ben ik best gelukkig mee, omdat, waar andere ouders met de handen in het haar zitten, en geen idee hebben hoe er mee om te gaan, ik de jongens kan begeleiden en ze ook (meestal) begrijp. Dankzij mijn HS WEET ik het als er iets is ondanks dat ze zeggen "gaat goed, niks aan de hand" en ik moet toegeven dat het een enorme opluchting is voor manlief.

*"onze" kinderen, zijn mijn stief kinderen, dus het is niet een bewijs dat het genetisch is, want met hun genen heb ik verder niks te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
freya




Registratiedatum : 04-03-12
Aantal berichten : 128

ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Empty
BerichtOnderwerp: Re: ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger   ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Emptywo apr 18, 2012 2:16 am

Muffin05 schreef:

Ik weet (als hoog functionerende autist) wat er van mij wordt verwacht in de maatschappij en heb dan ook mijn manieren gevonden om er mee te kunnen leven.
Hier ben ik best gelukkig mee, omdat, waar andere ouders met de handen in het haar zitten, en geen idee hebben hoe er mee om te gaan, ik de jongens kan begeleiden en ze ook (meestal) begrijp. Dankzij mijn HS WEET ik het als er iets is ondanks dat ze zeggen "gaat goed, niks aan de hand" en ik moet toegeven dat het een enorme opluchting is voor manlief.

Lijkt me zeker een groot voordeel dat je uit eigen ervaring begrijpt hoe deze kinderen het beste kunnen worden begeleid en gesteund!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Empty
BerichtOnderwerp: Re: ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger   ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ADHD - PDD - NOS - Autisme - ASS - Asperger
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spheres :: Spiritueel :: HSP, Nieuwetijdskinderen-
Ga naar: